Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) ανακοίνωσε με χαρά την αποδοχή του αιτήματός του για παράταση στην εφαρμογή της νέας πλατφόρμας για τα ηλεκτρονικά ραντεβού από τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Ο ΙΣΑ είχε ζητήσει αυτήν την παράταση προκειμένου οι γιατροί να εκπαιδευτούν πλήρως από την ΗΔΙΚΑ και να εξοικειωθούν με τις νέες διαδικασίες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΙΣΑ, η αρχική ημερομηνία εφαρμογής της πλατφόρμας ήταν η 1η Φεβρουαρίου, ωστόσο αυτή παρατείνεται για έναν επιπλέον μήνα.
Ο ΙΣΑ επισημαίνει ότι η ΗΔΙΚΑ θα έχει τον χρόνο να τροποποιήσει τυχόν αναγκαία δεδομένα σύμφωνα με τις επισημάνσεις του ΙΣΑ και των άλλων Ιατρικών Συλλόγων. Ο Σύλλογος επαναλαμβάνει τη θέση του ότι το σύστημα πρέπει να είναι εύχρηστο και να εξυπηρετεί τους γιατρούς και τους ασθενείς χωρίς περιττή ταλαιπωρία.
Ο πρόεδρος του ΙΣΑ, Γιώργος Πατούλης, τόνισε πως “ο γιατρός δεν είναι γραμματέας, είναι επιστήμονας και το σύστημα πρέπει να του επιτρέπει να ασκεί το έργο του απρόσκοπτα”. Συμπλήρωσε ότι οι νέες διαδικασίες πρέπει να εξασφαλίζουν ότι ούτε οι γιατροί ούτε οι ασθενείς θα ταλαιπωρούνται με χρονοβόρες διαδικασίες.
Με τη συγκεκριμένη παράταση, το Υπουργείο Υγείας και οι αρμόδιοι φορείς δείχνουν την ευαισθησία τους στην ανάγκη για σωστή προετοιμασία και εκπαίδευση των ιατρών πριν την πλήρη εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών ραντεβού, εξασφαλίζοντας έτσι την ομαλή λειτουργία του και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
