Η κίνηση και τα τοπικά μποτιλιαρίσματα στην Αθήνα εν μέσω Ιουλίου, είναι αναμφίβολα από τις καταστάσεις στις οποίες δεν ήταν –μέχρι πρότινος- συνηθισμένοι οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου. Το φετινό καλοκαίρι, όμως, το μποτιλιάρισμα ταλαιπωρεί τους Αθηναίους, για κάποιες ώρες της ημέρας, ακόμα και το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουλίου.
Σύμφωνα με το δελτίο κυκλοφορίαw το πρωί της Τετάρτης (23/7) κίνηση καταγραφόταν σε πολλούς κεντρικούς δρόμους της Αττικής, με τα περισσότερα προβλήματα να παρουσιάζονται στον Κηφισό.
Πυκνή ροή οχημάτων υπήρχε:
- Στην Αθηνών-Κορίνθου/Λεωφόρο Αθηνών (κυρίως στο ρεύμα εξόδου)
- Στην Αθηνών-Λαμίας (από το κέντρο έως τον κόμβο Καλυφτάκη)
- Στη Λεωφόρο Κηφισού και στα δύο ρεύματα (από Λένορμαν έως Φιλαδέλφεια)
Στο κέντρο της Αθήνας, αυξημένη ήταν η κίνηση στις εξής οδούς:
- Κηφισίας (άνοδος και κάθοδος, από το ύψος του Φάρου Ψυχικού)
- Βασ. Σοφίας (και στα δύο ρεύματα)
- Βασ. Κωνσταντίνου
Σημαντική επιβάρυνση καταγραφόταν και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά, ενώ καθυστερήσεις εντοπίζονταν στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, στο ρεύμα προς Πειραιά (από Αλίμου έως Καραϊσκάκη).