Στον χορό των Ρίχτερ βρίσκεται η Εύβοια και νέα δόνηση σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (08.07.2026) σε συνέχεια των σεισμών με τους κατοίκους να είναι ανάστατοι.
Ο νέος σεισμός είχε μέγεθος 4,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε στις 05:13 στον θαλάσσιο χώρο 9 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά από την κοινότητα Προκόπι της Εύβοιας.
Ο σεισμός είχε εστιακό βάθος 16.4 χιλιόμετρα σύμφωνα με δεδομένα που δημοσιοποιήθηκαν από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου της Αθήνας. Η δόνηση ήρθε ως συνέχεια των σεισμών 5,2 και 4,8 Ρίχτερ που σημειώθηκαν την Κυριακή (07.08.2026).
Από χθες μέχρι σήμερα στην περιοχή έχουν σημειωθεί 110 μετασεισμοί.
Την ίδια ώρα, οι αρχές απευθύνουν έκκληση στους πολίτες να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή, καθώς η μετασεισμική δραστηριότητα παραμένει έντονη και συνεχίζονται οι ισχυροί μετασεισμοί στην ευρύτερη περιοχή.
Από σήμερα, οι πολίτες που έχουν διαπιστώσει ζημιές στις κατοικίες ή τις περιουσίες τους θα μπορούν να προσέρχονται στα κατά τόπους δημοτικά καταστήματα προκειμένου να υποβάλουν δηλώσεις και να καταγράψουν τις ζημιές, ώστε να ξεκινήσουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες ελέγχου και αποκατάστασης. Οι αρμόδιες υπηρεσίες παραμένουν σε αυξημένη ετοιμότητα, παρακολουθώντας στενά την εξέλιξη του φαινομένου.
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ Ευθύμιος Λέκκας ανέφερε για τους σεισμούς στην Εύβοια. «Η μετασεισμική ακολουθία είναι σε καλό δρόμο. Ας έχουμε υπομονή για τις επόμενες ημέρες. Πολλοί κοιμήθηκαν στα αυτοκίνητα. Δεν είναι μεγάλες οι επιπτώσεις, καθώς15 σπίτια παλιά έχουν υποστεί ζημιές. Το σεισμικό πλαίσιο της Εύβοιας ευνοεί πολλούς σεισμούς χωρίς μεγάλα μεγέθη, είναι το χαρακτηριστικό της περιοχής. Υπάρχουν αρκετά ρήγματα που δίνουν πολλούς, αλλά μικρούς σεισμούς. Καλό είναι να μην μένουμε σε σπίτια με ζημιές».