📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Γεωργιάδης: Λύση για τον ακτινολόγο στο Καραμανδάνειο και νέα έργα στην Υγεία

Λύση στο πρόβλημα της έλλειψης ακτινολόγου στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων αναμένεται να δοθεί μέσα στις επόμενες ημέρες, ώστε να τερματιστεί η ταλαιπωρία των μικρών ασθενών και των οικογενειών τους.

Του Γιώργου Ηλιόπουλου

Τη σχετική δέσμευση ανέλαβε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, κατά την επίσκεψή του στο νοσοκομείο, η οποία πραγματοποιήθηκε μετά την παρουσία του στα εγκαίνια νέων εγκαταστάσεων της ΒΙΑΝΕΞ στη ΒΙΠΕ Πατρών.

Στο πλαίσιο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο Καραμανδανειο, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι η θέση του ακτινολόγου θα καλυφθεί είτε μέσω σύμβασης παροχής υπηρεσιών (μπλοκάκι) είτε με πρόσληψη επικουρικού προσωπικού. Όπως ανέφερε, έχουν ήδη προηγηθεί επαφές με την Ακτινολογική Εταιρεία και με νοσοκομεία παίδων της χώρας, ενώ η οριστική λύση αναμένεται να δρομολογηθεί άμεσα.

Μιλώντας στον «Σύμβουλο Επιχειρήσεων», η Αντιπεριφερειάρχης Υγείας, Άννα Μαστοράκου, η οποία συμμετείχε στη σύσκεψη, εξέφρασε την ικανοποίησή της για τις εξελίξεις.

«Θα δοθεί ανάσα στους γονείς και μια ουσιαστική λύση στο πρόβλημα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με την κ. Μαστοράκου, ο υπουργός ζήτησε από την ίδια ενημέρωση σχετικά με το κατά πόσο ένας ακτινολόγος ενηλίκων μπορεί να εξυπηρετήσει και παιδιατρικά περιστατικά. Όπως του επισημάνθηκε, απαιτείται ειδική εκπαίδευση και εξειδίκευση, καθώς οι ανήλικοι ασθενείς παρουσιάζουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν το αντικείμενο της παιδιατρικής ακτινολογίας. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους δεν έχει εκδηλωθεί έντονο ενδιαφέρον για την κάλυψη της θέσης.

«Ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την οριστική αντιμετώπιση του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Μαστοράκου.

Επιθεώρηση των έργων της νέας ογκολογικής πτέρυγας

Ακολούθησε επίσκεψή στο ΠΓΝΠ, όπου ο κ. Γεωργιάδης επιθεώρησε και την πρόοδο των εργασιών για τη νέα πτέρυγα ογκολογικών ασθενών. Το έργο, το οποίο αποτελεί δωρεά της Μαριάννα Λάτση, αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2027.

Ο υπουργός αποκάλυψε ότι ζητήθηκε από τη δωρήτρια η προμήθεια ενός πιο σύγχρονου και σημαντικά ακριβότερου μηχανήματος από εκείνο που είχε αρχικά συμφωνηθεί και ότι η κ. Λάτση ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα του υπουργείου.

Επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα

Νωρίς το απόγευμα, ο υπουργός Υγείας επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα στον Άγιο Αλέξιο, όπου ξεναγήθηκε από τον διευθυντή της μονάδας, ιατρό Χαράλαμπο Μπακόπουλο.

Ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε το συγκεκριμένο Κέντρο Υγείας ως ένα από τα καλύτερα της χώρας, ενώ περιηγήθηκε στα ιατρεία που έχουν ενισχυθεί με νέο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και ενημερώθηκε για τις ανάγκες σε ιατρικό και τεχνικό προσωπικό. Τα εγκαίνια του Κέντρου θα γίνουν το Σεπτέμβριο.

Στον «Άγιο Ανδρέα»

Η περιοδεία του υπουργού ολοκληρώθηκε στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», όπου συναντήθηκε με τη διοίκηση του ιδρύματος και ενημερώθηκε για την πορεία των έργων ανακατασκευής του νέου φαρμακείου.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το νέο φαρμακείο του νοσοκομείου αναμένεται να παραδοθεί και να τεθεί σε λειτουργία τον προσεχή Οκτώβριο. Πρόκειται για ένα χρόνιο αίτημα των ιατρών του νοσοκομείου το οποίο τελικά λαμβάνει σάρκα και οστά καθώς είναι σε εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής, μετά την θεμελίωσή του. Οι εργασίες για το νέο κτίριο φαρμακείου και αποθήκης του Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» ξεκίνησαν επισήμως τον Μάιο του 2025, ενώ η σύμβαση κατασκευής είχε υπογραφεί τον Ιούλιο του 2024.

Σχόλιο της Δημοτικής Αρχής

Η ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, οι αξιοπρεπείς μισθοί των γιατρών και του υγειονομικού προσωπικού αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πως δεν είναι προτεραιότητα της Κυβέρνησης.

Ο Υπουργός Υγείας δήλωσε πως το Υπουργείο Υγείας δεν μπορεί να θεσπίσει κίνητρα για τους γιατρούς του Καραμανδανείου, γιατί πρέπει να θεσπίσει για ολόκληρη τη χώρα. Έτσι καλεί το Δήμο Πατρέων να το πράξει για τους γιατρούς της Πάτρας!

Όμως το υγειονομικό προσωπικό του Δημόσιου Συστήματος Υγείας ζητά να αμείβεται με αξιοπρέπεια και να δουλεύει σε ανθρώπινες συνθήκες, αυτό είναι το μεγαλύτερο «κίνητρο» για κάθε εργαζόμενο και αυτό είναι ευθύνη του κράτους να το εξασφαλίζει.

Βέβαια, για την ιστορία να πούμε ότι η κυβέρνηση δεν έχει την ίδια αδυναμία στο να δώσει κίνητρα, όταν αυτά αφορούν τους εφοπλιστές, όπως η «δέσμη μέτρων στήριξης της ακτοπλοΐας» ύψους 55εκ ευρώ -επιπλέον των συνταγματικά κατοχυρωμένων φοροαπαλλαγών, την ίδια ώρα που οι ίδιοι θριαμβολογούν για τα αμύθητα κέρδη τους.

Για να μην πούμε για τον «αναβαλλόμενο φόρο» των τραπεζιτών. Με τις τράπεζες εδώ και μία δεκαετία να μην πληρώνουν φόρους, με νομοθέτημα της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. «Δωράκι» για τις υπηρεσίες τους στο ξεσπίτωμα των λαϊκών οικογενειών και των παιδιών τους, που καταλήγει στα funds.

Στο ίδιο έργο θεατές ξανά και ξανά, «κίνητρα» για τραπεζίτες και εφοπλιστές, για να μη «ζοριστούν» οικονομικά, όταν για τους γιατρούς, τους εκπαιδευτικούς και το σύνολο των εργαζομένων η διεκδίκηση για αυξήσεις στους μισθούς, «ξεπερνά της δημοσιονομικές αντοχές της οικονομίας»!

Παρεμπιπτόντως του θυμίζουμε ότι είναι ο ίδιος άνθρωπος που περηφανευόταν ότι έκλεισε νοσοκομεία σε ολόκληρη τη χώρα, δεν έχουμε κάνει λοβοτομή όπως θέλει να νομίζει. Αν δεν ήταν ο πατραϊκός λαός, οι φορείς και τα παιδιά του, το Καραμανδάνειο θα είχε κλείσει το 2022.

Δεν χρωστάει ο λαός στον κ. Γεωργιάδη. Στα παιδιά του χρώσταγε και βγήκε στο δρόμο απαιτώντας να παραμείνει ανοιχτό το μοναδικό παιδιατρικό Νοσοκομείο της Δυτικής Ελλάδας!

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001