27
Οι αγρότες του μπλόκου του Αγγελοκάστρου και η Συντονιστική που δημιούργησαν τότε, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Αιτωλοακαρνανίας, πραγματοποίησαν σύσκεψη σήμερα στο
Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr, οι αγρότες προσανατολίζονται εκ νέου σε κινητοποιήσεις μιας και μια σειρά από ζητήματα που έχουν τεθεί από τον χειμώνα, δεν έχουν ικανοποιηθεί. Αντιθέτως τίθενται και νέα ζητήματα, όπως πχ οι πληρωμές που αναμένονται μέσα στον Ιούνιο κλπ.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως αγρότες πρόκειται να συγκεντρωθούν την ερχόμενη Παρασκευή το απόγευμα στα παλιά σφαγεία του Αγρινίου, και προτίθενται στη συνέχεια να προχωρήσουν με αγροτικά μηχανήματα σε πομπή προς το κέντρο της πόλης.