Το Σωματείο οδηγών ΤΑΧΙ Αχαϊας αναφέρει σε ανακοίνωσή του:
Συνάδελφοι:
1)Μετά από παράπονα από πελάτες προς το Δ.Σ.του Σωματείου μας για την μη χρήση κλιματισμού από μερικούς συναδέλφους στα αυτοκίνητα τούς, θα σας παρακαλέσουμε να κάνετε χρήση κλιματισμού ειδικά τις μεσημεριανές ώρες και μέρες που θα διανύουμε καύσωνα, και όποτε το ζητάει ο πελάτης. Συνάδελφοι είμαστε υποχρεωμένοι βάση Νόμου και κανονισμού Ε.Δ.Χ.
2) Έχουμε παρατηρήσει στους σταθμούς Ταξί και στους δρόμους που εργαζόμαστε μερικά αυτοκίνητα πολύ βρόμικα μέσα έξω και φθαρμένα καθίσματα. Θα σας παρακαλέσουμε και βάση νόμου και κανονισμού Ε.Δ.Χ. Να διατηρείται τα αυτοκίνητα σας καθαρά μέσα έξω και
3) Ατομική καθαριότητα οδηγού και ευπρεπή ενδυμασία και όχι κοντές βερμούδες και σορτς όπως παρατηρούνται από μερικούς συναδέλφους.
Ευχαριστούμε”.