Δήλωση Προέδρου Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας Μάκη Κατσιγιάννη:
“Η 26η Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, είναι μια υπενθύμιση ότι η μάχη απέναντι στις εξαρτήσεις δεν δίνεται μία φορά τον χρόνο, αλλά κάθε μέρα.
Πρόκειται για μια δύσκολη και βαθιά ανθρώπινη δοκιμασία που δεν αφορά μόνο όσους παλεύουν με την εξάρτηση, αλλά και τις οικογένειές τους, που στέκονται δίπλα τους με αγωνία, δύναμη και ελπίδα.
Κάθε άνθρωπος που δοκιμάζεται έχει τη δική του ιστορία και τη δική του μάχη.
Αυτό που χρειάζεται δεν είναι απόσταση, αλλά κατανόηση, στήριξη και πραγματικές ευκαιρίες να σταθεί ξανά στα πόδια του.
Η πρόληψη, η σωστή ενημέρωση των νέων και η ουσιαστική ενίσχυση των δομών θεραπείας και επανένταξης είναι απαραίτητα βήματα, ώστε κανείς να μη μένει μόνος σε αυτή τη διαδρομή.
Στεκόμαστε δίπλα σε κάθε άνθρωπο που αγωνίζεται, σε κάθε οικογένεια που δοκιμάζεται καθημερινά, αλλά και σε όσους προσφέρουν με συνέπεια και ανθρωπιά βοήθεια, στήριξη και ελπίδα.
Η κοινωνία μας γίνεται πιο δυνατή όταν δεν γυρίζει την πλάτη, αλλά ανοίγει δρόμους για μια νέα αρχή”.