📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Η βλάβη στο εγκεφαλικό στέλεχος υπεύθυνη για τα συμπτώματα του «Long – Covid»

Η βλάβη στο εγκεφαλικό στέλεχος, που αποτελεί το «κέντρο ελέγχου» του εγκεφάλου, ως αποτέλεσμα της λοίμωξης από τον Covid-19 βρίσκεται πίσω από τις μακροχρόνιες σωματικές και ψυχιατρικές βλάβες της ασθένειας, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό Brain.

Οι ερευνητές από τα Πανεπιστήμια του Κέμπριτζ και της Οξφόρδης χρησιμοποίησαν μαγνητικούς τομογράφους υψηλής ανάλυσης για να σαρώσουν τον εγκέφαλο 30 άτομα, που είχαν εισαχθεί στο νοσοκομείο με σοβαρή λοίμωξη Covid-19 στις αρχές της πανδημίας και πριν από τη διάθεση των εμβολίων. Όπως εντόπισαν, η λοίμωξη από Covid-19 δημιουργεί βλάβες στην περιοχή του εγκεφαλικού στελέχους που σχετίζεται με τη δύσπνοια, την κόπωση και το άγχος.

Το εγκεφαλικό στέλεχος συνδέει τον εγκέφαλο με τον νωτιαίο μυελό και είναι το κέντρο ελέγχου που ρυθμίζει πολλές βασικές ζωτικές λειτουργίες, όπως η αναπνοή, ο καρδιακός ρυθμός, ο πόνος και η αρτηριακή πίεση.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι τα αποτελέσματα αυτά θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην κατανόηση και άλλων παθήσεων που σχετίζονται με τη φλεγμονή του εγκεφαλικού στελέχους, όπως η σκλήρυνση κατά πλάκα και η άνοια.

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001