📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Πάτρα: «Έφοδος» της Αστυνομίας σε νυχτερινό μαγαζί – Για αλκοόλ σε ανηλίκους

Κατά τον έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικοί εντόπισαν τραπέζι με ανήλικους (15 και 16 ετών), στους οποίους σέρβιραν αλκοόλ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, επιβλήθηκε πρόστιμο από την αρμόδια διεύθυνση υγείας για χορήγηση αλκοόλ σε ανηλίκους.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η αστυνομία συνέλαβε τον ιδιοκτήτη του νυχτερινού μαγαζιού.
Οι έλεγχοι της αστυνομίας φαίνεται να έχουν ενταθεί, λόγω της αυξημένων περιστατικών μέθης που παρατηρούνται πανελλαδικά. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, κινδυνεύει η ζωή ανηλίκων που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες αλκοόλ και γι’ αυτό η ΕΛ.ΑΣ. είναι σε συνεχή επιφυλακή.

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001