147
Κατά τον έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικοί εντόπισαν τραπέζι με ανήλικους (15 και 16 ετών), στους οποίους σέρβιραν αλκοόλ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, επιβλήθηκε πρόστιμο από την αρμόδια διεύθυνση υγείας για χορήγηση αλκοόλ σε ανηλίκους.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η αστυνομία συνέλαβε τον ιδιοκτήτη του νυχτερινού μαγαζιού.
Οι έλεγχοι της αστυνομίας φαίνεται να έχουν ενταθεί, λόγω της αυξημένων περιστατικών μέθης που παρατηρούνται πανελλαδικά. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, κινδυνεύει η ζωή ανηλίκων που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες αλκοόλ και γι’ αυτό η ΕΛ.ΑΣ. είναι σε συνεχή επιφυλακή.