📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Διαμαρτυρία των οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων στην Πάτρα

Δεκάδες λεωφορεία θα βγουν στους δρόμους αύριο Δευτέρα 31 Ιανουαρίου, μετά από απόφαση της Ένωσης Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Αχαΐας, ενώ ανάλογες συγκεντρώσεις θα γίνουν σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Στην Πάτρα, η συγκέντρωση των λεωφορείων θα γίνει στις 10.30 στην Ακτή Δυμαίων , στό ύψος της Ε. Βενιζέλου και στις 11π.μ  θα ξεκινήσει η αυτοκινητοπομπή με τα λεωφορεία προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Η πορεία θα ακολουθηθεί η διαδρομή μέσω της Κορίνθου σε όλο το κέντρο της πόλης με κατάληξη την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, όπου θα αποδοθεί ψήφισμα.

Μεταξύ άλλων, στο ψήφισμα, αναφέρεται η δεινή κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα τουριστικά γραφεία και οι επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας, ενώ παραμένουν ακινητοποιημένα και τα λεωφορεία των μελών της Ένωσης για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Μείζον θέμα και για αυτές τις επιχειρήσεις η ρευστότητα και η μεγάλη μείωση του τζίρου.

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001