📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Δυτική Ελλάδα: “Έφυγε” στα 61 του χρόνια ο συνταξιούχος αστυνομικός Σταύρος Μάνθος

Μετά από γενναία "μάχη" με την επάρατη νόσο

Βαρύ πένθος έχει σκορπίσει στον Άγιο Θωμά και την ευρύτερη περιοχή του Μεσολογγίου η είδηση του θανάτου του Σταύρου Μάνθου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών.

Ο εκλιπών, συνταξιούχος αστυνομικός, ήταν ιδιαίτερα γνωστός και αγαπητός στην τοπική κοινωνία. Τα τελευταία χρόνια έδινε γενναία μάχη με την επάρατη νόσο, την οποία αντιμετώπισε με αξιοπρέπεια και δύναμη μέχρι το τέλος.

Διαβάστε ακόμη

 

Ακολουθήστε μας

 

Γίνετε μέλος

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001