Πολεμιστές Πάτρας: Με ένα χάλκινο μετάλλιο και δύο 5ες θέσεις επιστρέφουμε από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Συλλόγων, σε ένα από τα πιο απαιτητικά τουρνουά της φετινής χρονιάς.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές μας για τις εμφανίσεις τους σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο επίπεδο διοργάνωσης, απέναντι σε ισχυρές ομάδες και αθλητές, όπου έφτασαν πολύ κοντά στην είσοδο στα μετάλλια και στους επόμενους γύρους.
Αναλυτικά αποτελέσματα:
Αξιώτης Αντρέας
Κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο σε κατηγορία με 56 συμμετοχές, σημειώνοντας 3 συνεχόμενες νίκες απέναντι σε Τουρκία, Κροατία και Ελβετία. Η εξαιρετική του πορεία ολοκληρώθηκε στα ημιτελικά απέναντι στον Ιταλό πρωταθλητή, ενώ εξασφάλισε και πρόκριση στην Εθνική Ομάδα για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.
5η θέση – πολύ κοντά στα μετάλλια:
▪️ Παπαμιχαήλ Αγγελική
▪️ Βαρής Αντρέας
Συνεχίζουμε με στόχο τη συνεχή βελτίωση, μέσα από δυνατές αγωνιστικές εμπειρίες, με στόχο την κορυφή και το υψηλότερο επίπεδο διάκρισης.