Οτι δούλευε «υπόγεια», επί μήνες, χωρίς να επιβεβαιώνει ή να διαψεύδει τα όσα γράφονταν για το ενδεχόμενο να διεκδικήσει τη δημαρχία της Αιγιάλειας, έρχεται να υπογραμμίσει η πρώτη δημόσια κίνηση του αιγιώτη πρώην βουλευτή ΠΑΣΟΚ Κώστα Σπηλιόπουλου, που τον καθιστά, από πολύ νωρίς, επίσημο υποψήφιο στις δημοτικές εκλογές του 2023.
Στην εκδήλωση, η οποία θα γίνει στις 6:30 μ.μ. της Δευτέρας στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο Αιγίου, ο Κ. Σπηλιόπουλος δεν θα αναλωθεί σε κάποια συνήθη διακήρυξη αρχών, αλλά έχει επιλέξει να μιλήσει πολιτικά. Πρόκειται να παρουσιάσει το πού βρίσκονται σήμερα μεγάλα θέματα της περιοχής, στηλιτεύοντας τις τοπικές πολιτικές δυνάμεις για όσα δεν έχουν κάνει.
Θεωρείται, δε, σίγουρο ότι θα καταφερθεί ενάντια, τόσο στον δήμαρχο Δ. Καλογερόπουλο όσο και στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Χρ. Γούτο, χωρίς υποχρεωτικά να τους κατονομάσει. Θα πει συγκεκριμένα: «Ο Δήμος βρίσκεται σε στασιμότητα και παρακμή, μέρα με τη μέρα χάνει κεκτημένα του» (ΑΕΙ), ταυτίζοντας τους βασικούς του αντιπάλους με «μετριότητα, ανικανότητα, πελατειακή λογική, ίντριγκα, αδιαφάνεια, συναλλαγή, καθεστωτικές λογικές και αναξιοκρατία».
Πολύ σημαντική και κομβική, για τις περαιτέρω εξελίξεις, θεωρείται η κίνηση του κ. Σπηλιόπουλου -εξαρχής- να δείξει δυναμική, ανακοινώνοντας – σύμφωνα με πληροφορίες συνολικά 31 πρώτους υποψηφίους του συνδυασμού του. Η επιλογή του αριθμού 31 είναι συνυφασμένη με την ημέρα της ανακοίνωσης, 31η Οκτωβρίου.
Ο Κ. Σπηλιόπουλος, δίνει το μήνυμα μέσω της επιστολής του προς τους δημότες, με το σύνθημα «Ελα μαζί μας, κάνουμε την αρχή». Οπως αναφέρει: «Ο Δήμος Αιγιάλειας οφείλει να χαράξει ανοδική πορεία, με πρόγραμμα, συνέπεια και διεκδικήσεις, με ικανούς και νέους ανθρώπους, με γνώμονα το ήθος και την εντιμότητα, που θα συμβάλουν στην αλλαγή πορείας και σε μία νέα αρχή. Για να γκρεμίσουν κατεστημένα και μαζί να χτίσουν τον νέο Δήμο».
610