Μετά το Αυτοκινητοδρόµιο στη Χαλανδρίτσα, ο πρόεδρος της ΑΕΚ και εφοπλιστής, Μάριος Ηλιόπουλος, προβαίνει και σε άλλη επένδυση στην Αχαΐα. Το όνοµά του συνδέεται πλέον άρρηκτα µε το εµβληµατικό και ιστορικό ξενοδοχείο των Καλαβρύτων, «Helmos», το οποίο πέρασε επίσηµα στην ιδιοκτησία εταιρείας συµφερόντων του.
Η συγκεκριµένη επιχειρηµατική κίνηση έχει δηµιουργήσει υψηλές προσδοκίες στην τοπική κοινωνία, για τη ριζική αναβάθµιση του τουριστικού προϊόντος της µαρτυρικής πόλης και την περαιτέρω προβολή της, ως κορυφαίου χειµερινού -και όχι µόνο- προορισµού. Η πρόσφατη παρουσία του Μάριου Ηλιόπουλου στην Πάτρα, στο πλαίσιο της µεγάλης εκδήλωσης για την κατάκτηση του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ, συνοδεύτηκε από µια είδηση-βόµβα, για τα αθλητικά και οικονοµικά δεδοµένα της ∆υτικής Ελλάδας.
Ο ισχυρός άνδρας εξέφρασε την ξεκάθαρη πρόθεσή του να στηρίξει έµπρακτα το φιλόδοξο και βαλτωµένο επί χρόνια σχέδιο για τη δηµιουργία της Αυτοκινητοδροµίου στη Χαλανδρίτσα. Πρόκειται για µια γιγαντιαία επένδυση, το ύψος της οποίας φέρεται ότι µπορεί ν’ αγγίξει ή και να ξεπεράσει τα 100 εκατοµµύρια ευρώ. Όσον αφορά στο ξενοδοχείο, στην ιστορική πλατεία Ελευθερίας, κατασκευάστηκε το 1922 (από τον µετέπειτα δήµαρχο Καλαβρύτων Τάκη Γεωργακόπουλο) κι έκτοτε έχει συνδεθεί µε την πόλη.
Από τότε, όλα τα χρόνια λειτούργησε ανελλιπώς ως ξενοδοχείο, µε εξαίρεση κάποιες συγκεκριµένες χρονικές περιόδους: Κατ’ αρχάς, κατά τη διάρκεια της Γερµανικής Κατοχής, όπου, στις 9 ∆εκεµβρίου του 1943, λεηλατήθηκε και πυρπολήθηκε ολοσχερώς από τα γερµανικά ναζιστικά στρατεύµατα, τέσσερις µόλις ηµέρες πριν το Ολοκαύτωµα των Καλαβρύτων. Εν συνεχεία, δεν λειτούργησε το διάστηµα της ανακατασκευής του, τη δεκαετία του ‘50 (1952- 1954), αλλά και την περίοδο της εκ βάθρων ανακαίνισής του (2004-2005). Με δεδοµένη την ιστορική και αρχιτεκτονική του αξία, το κτήριο έχει κηρυχθεί διατηρητέο από το 1989, από το τότε Υπουργείο ΠΕΧΩ∆Ε, ως ιστορικό κτήριο.