📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Με επιτυχία η συνάντηση Γεωτεχνικών στην Πάτρα για την κρίση ρευστότητας στον πρωτογενή τομέα

Παρουσία και του προέδρου του Δ.Σ του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. Κ. Μ. Γαρδικιώτη

Με πολύ μεγάλη επιτυχία διεξήχθη την Τετάρτη (17/6/2026) το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων του Τ.Ε.Ε. Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα, συνάντηση γεωτεχνικών με θέμα «Κρίση ρευστότητας στον πρωτογενή τομέα – Ώρα μηδέν για την Ελληνική Γεωργία». Η συνάντηση αυτή ήταν μία πρωτοβουλία του Παραρτήματος Πελοποννήσου & Δυτικής Στερεάς Ελλάδας του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Επαγγελματιών Γεωπόνων (Π.Ο.Σ.Ε.Γ.), την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Γεωπόνων (Π.Ο.Σ.Γ.) και τους τοπικούς Γεωπονικούς Συλλόγους.

Τη συζήτηση προλόγισε ο Πρόεδρος του τοπικού Παραρτήματος του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. κ. Αναστάσιος Τσάκωνας, ο οποίος αναφέρθηκε στη δυσμενή κατάσταση που επικρατεί στον Πρωτογενή τομέα με έντονο αρνητικό αποτύπωμα σε όλους τους συναδέλφους.

geo patra

Το λόγο πήρε στη συνέχεια, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. κ. Μενέλαος Γαρδικιώτης, ο οποίος ενημέρωσε τους συμμετέχοντες για μία σειρά θεμάτων. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε διεξοδικά στην αντίστοιχη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το προηγούμενο διάστημα, στο περιεχόμενο των συζητήσεων αντιπροσωπείας του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. με το Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. κ. Γεώργιο Πιτσιλή καθώς και στις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει αλλά και τις συναντήσεις που έχει πραγματοποιήσει το ΓΕΩΤ.Ε.Ε. όλο το προηγούμενο διάστημα, ενώ έκλεισε την τοποθέτησή του με τις προτάσεις του Επιμελητηρίου προκειμένου να βγει η χώρα από τη δύσκολη θέση που έχει περιέλθει με τις καθυστερήσεις των πληρωμών διαφόρων προγραμμάτων.

Κατόπιν, ο λόγος δόθηκε στον Πρόεδρο της Π.Ο.Σ.Ε.Γ. κ. Αναστάσιο Μπινιάρη, ο οποίος με τη σειρά του ανέλυσε τις θέσεις της Ομοσπονδίας πάνω στο φλέγον θέμα της συνάντησης, ενώ αναφέρθηκε και στις εξελίξεις γύρω από το ελαιοκομικό μητρώο, με αφορμή τη συμμετοχή του σε πρόσφατη συνάντηση στο Υπ.Α.Α.Τ..

Τον κύκλο των εισηγήσεων έκλεισε ο Οργανωτικός Γραμματέας της Π.Ο.Σ.Γ. κ. Γεράσιμος Κοντογιαννάτος, ο οποίος με τη σειρά του ανέλυσε τις θέσεις και τις προτάσεις της Ομοσπονδίας για το θέμα.

Ακολούθησε γόνιμος και διεξοδικός διάλογος μεταξύ των συμμετεχόντων, διατυπώθηκαν απορίες από τους συναδέλφους και κατατέθηκαν προτάσεις για την υπέρβαση της δύσκολης θέσης που έχει περιέλθει ο Πρωτογενής τομέας της χώρας μας. Κοινός τόπος όλων των παρευρισκόμενων ήταν το θετικό αποτύπωμα της συνάντησης καθώς και η υπόσχεση από πλευράς Επιμελητηρίου ότι αυτού του είδους οι συναντήσεις θα ενταθούν στο μέλλον.

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001