Διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» νοσηλεύεται ένα τρίχρονο αγοράκι το οποίο εισήχθη στο νοσοκομείο με γρίπη. Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας νοσηλεύεται και άλλο ένα παιδί, ηλικίας 6 ετών, σε καλύτερη ωστόσο κατάσταση.
Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), Μιχάλης Γιαννάκος, τα κρούσματα γρίπης στη χώρα μας αυξάνονται ραγδαία το τελευταίο διάστημα, επηρεάζοντας εκατοντάδες παιδιά και προκαλώντας βαριές νοσηλείες.
Αύξηση παρατηρείται και στις εισαγωγές στα δύο νοσοκομεία Παίδων «Αγία Σοφία» και «Αγλαΐα Κυριακού». Και τα δύο παιδιά βρίσκονται στο «Αγία Σοφία» από «καθαρή γρίπη», ανέφερε ο κ. Γιαννακός, τονίζοντας ότι το 6χρονος δεν έχει χρειαστεί μέχρι στιγμής διασωλήνωση.