📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήγε στο αστυνομικό τμήμα και έβγαλε νέα ταυτότητα

H προθεσμία για την έκδοση νέας ταυτότητας λήγει σε λίγες εβδομάδες

Με τα απαραίτητα έγγραφα ανά χείρας πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να εκδώσει τη νέα αστυνομική ταυτότητα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο αστυνομικό τμήμα για να εκδώσει τη νέα ταυτότητα. Ο αστυνομικός αφού πήρε δακτυλικά αποτυπώματα στη συνέχεια τον ενημέρωσε πότε θα είναι έτοιμη η νέα του αστυνομική ταυτότητα και πως θα ειδοποιηθεί με email.

Στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποχώρησε από το αστυνομικό τμήμα της πλατείας Συντάγματος.

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001