162
Ο Σύλλογος Εργαζομένων της ΔΕΥΑ Πάτρας ανακοινώνει τη συμμετοχή του στην πανελλαδική, πανεργατική 24ωρη απεργία που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, καθώς και στην απεργιακή συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου, η οποία θα ξεκινήσει στις 10:30 π.μ. έξω από τα γραφεία του συνδικαλιστικού φορέα.
Ως εκ τούτου οι Υπηρεσίες της ΔΕΥΑ θα είναι κλειστές για το κοινό.
Όλοι στην απεργία! Λέμε:
Όχι στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ!
Όχι στην ιδιωτικοποίηση του νερού!