📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Πάτρα : Χωρίς νερό μεγάλο μέρος του κέντρου την Τρίτη

Από την ΔΕΥΑΠ ανακοινώνεται ότι στο πλαίσιο συνέχισης του έργου «Ανάπλαση Κάτω Πόλης», το οποίο εκτελείται και επιβλέπεται από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων και περιλαμβάνει την πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος, αύριο Τρίτη 18 Μάρτη, λόγω μετατόπισης του κεντρικού αγωγού ύδρευσης, από τις 10 π.μ. έως τις 2 μ.μ., θα υπάρξει διακοπή υδροδότησης στα οικοδομικά τετράγωνα που περικλείονται από τις οδούς:

Ρήγα Φεραίου – Γούναρη – Κορίνθου – Βότση.
Η Υπηρεσία θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για μείωση του χρόνου διακοπής υδροδότησης και παρακαλεί να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Η ΔΕΥΑΠ ζητά την κατανόηση των συμπολιτών.

Για περισσότερες ειδήσεις, ακολουθήστε μας εδώ!

Για συνεχή ενημέρωση, πατήστε εδώ

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001