33
Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης στο κέντρο της Πάτρας για μία κοπέλα η οποία κατέρρευσε στο οδόστρωμα επί της οδού Κανακάρη.
Το περιστατικό έγινε κοντά στη διασταύρωση με την Γεροκωστοπούλου και άμεσα έτρεξαν περαστικοί και μαγαζάτορες για να της προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες.
Τελικά η κοπέλα ανέκτησε τις αισθήσεις της αλλά διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο για ιατρικό έλεγχο