📰
Διαβάστε το Fineview.gr στο Google News
Προσθέστε μας ως προτεινόμενη πηγή.
Ακολουθήστε μας

Πάτρα: Νέος ενοικιαστής στον χώρο του πρώην καφέ “Σταθμός”

Θα ξαναλειτουργήσει ώς καφέ/μπαρ/εστιατόριο

Νέα σελίδα ανοίγει για τον εμβληματικό χώρο δίπλα στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Πάτρας: ο μεγάλος ισόγειος χώρος του πρώην καφέ «Σταθμός» νοικιάστηκε και ετοιμάζεται να υποδεχτεί νέα επιχειρηματική δραστηριότητα.

Το κτίριο, που ανήκει στον ΟΣΕ και εκμισθώθηκε μέσω της Γαία ΟΣΕ, θα διατηρήσει την ίδια χρήση με το παρελθόν -καφέ, μπαρ, εστιατόριο ή ζαχαροπλαστείο- χωρίς να έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για τον νέο ενοικιαστή, όπως έγραψε ο δημοσιογράφος Ανδρέας Βρής.

Υπενθυμίζεται ότι το καφέ «Σταθμός» έκλεισε τον περασμένο Δεκέμβριο, έπειτα από 28 χρόνια λειτουργίας.

Ειδήσεις και νέα από Πάτρα και όλη την Ελλάδα. Η άλλη ματια στην ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 242001