Πάτρα: Παρουσία Φλωρίδη η υπογραφή σύμβασης για μίσθωση κτιρίου για το Πρωτοδικείο
Το κτίριο βρίσκεται κοντά στο νυν Δικαστικό Μέγαρο
225
Παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης Γιώργου Φλωρίδη, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης στο Δικαστικό Μέγαρο, πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα, η υπογραφή της σύμβασης για τη μίσθωση του κτιρίου που επί σειρά ετών στέγαζε τις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων και θα φιλοξενήσει το Πρωτοδικείο.
Πρόκειται για ένα κτίριο που βρίσκεται κοντά στο νυν Δικαστικό Μέγαρο συνολικής επιφάνειας 1.500 τ.μ., το οποίο θα συμπληρώσει την υφιστάμενη κτιριακή υποδομή των Δικαστηρίων της Πάτρας.