Σε δήλωσή της το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Κατερίνα Σολωμού, αναφέρει:
“Ζήτημα…. τεχνικό η αναστολή λειτουργίας του Καραμανδανείου Νοσοκομείου!
Στην επίσκεψη στο Καραμανδάνειο Παιδιατρικό Νοσοκομείο της Πάτρας ο Υπουργός Υγείας κ. Γεωργιάδης αντί να παραδεχτεί την πλήρη αποτυχία της κυβερνητικής πολιτικής που είχε ως αποτέλεσμα την προσωρινή αναστολή της λειτουργίας του Ακτινολογικού τμήματος, προσπάθησε να παρουσιάσει το πρόβλημα ως… τεχνικό ζήτημα τεσσάρων ημερών αναρρωτικής αδείας, της μετά την αποχώρηση του ενός εκ των δύο ακτινολόγων εναπομείνασας ιατρού.
Μια προκλητική υποκρισία που προσβάλλει τους γονείς και τα παιδιά της Αχαΐας και όλης της Δυτικής Ελλάδας. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντί να έχει πάρει έγκαιρα μέτρα, έρχεται σήμερα να υποσχεθεί ότι «θα κάνουμε το παν». Που ακριβώς ήταν όλα αυτά τα χρόνια;
Ποιά ήταν τα κίνητρα για να γίνουν ελκυστικές οι προκηρύξεις θέσεων ακτινολόγων; Η αδιαφορία και η αμέλεια της κυβέρνησης απέναντι στο Καραμανδάνειο είναι πλέον εγκληματική. Δεν πάει άλλο η υγεία των παιδιών μας να εξαρτάται από έναν και μόνο γιατρό που δουλεύει στα όριά του.
Το ΠΑΣΟΚ απαιτεί άμεσα: Ουσιαστικά οικονομικά και επαγγελματικά κίνητρα για την προσέλκυση νέων μόνιμων ειδικευμένων γιατρών στο ΕΣΥ. Οι πολίτες της Πάτρας δεν ανέχονται άλλο να παίζεται η υγεία των παιδιών στα ζάρια της υποστελέχωσης και της κυβερνητικής αδιαφορίας”.