Αναπάντητα τα ερωτήματα για το θρίλερ με τους επιστήμονες στις ΗΠΑ που εξαφανίζονται ξαφνικά ο ένας μετά τον άλλον και πολλοί από αυτούς βρίσκονται νεκροί. Νέες ανησυχίες έρχεται να προσθέσει η υπόθεση εργαζόμενος σε πυρηνικό εργοστάσιο η οποία βρέθηκε νεκρή, έναν χρόνο μετά την εξαφάνισή της.
Η σορός της Μελίσα Κασίας βρέθηκε στο Εθνικό Δάσος Κάρσον το Σαββατοκύριακο, περίπου έξι μίλια από το σημείο όπου εθεάθη ζωντανή για τελευταία φορά. Δίπλα της ήταν πεταμένο ένα όπλο. Η 54χρονη εργάζονταν στο Εθνικό Εργαστήριο του Λος Άλαμος στο Νέο Μεξικό μέχρι τις 26 Ιουνίου 2025 που δηλώθηκε η εξαφάνισή της. Αυτό το περιστατικό είναι το τελευταίο σε μία σειρά εξαφανίσεων και παράξενων θανάτων σε επιστήμονες ή κυβερνητικούς υπαλλήλους που εργάζονται σε μερικές από τις πιο απόρρητες εγκαταστάσεις εθνικής ασφάλειας των ΗΠΑ.
Τα αίτια θανάτου της ακόμη δεν έχουν προσδιοριστεί.
Η Μελίσα Κασίας εργαζόταν ως διοικητική βοηθός στο εργαστήριο, το οποίο δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου για το περίφημο «Πρόγραμμα Μανχάταν» και από τότε συνδέεται στενά με την έρευνα των ΗΠΑ στον τομέα των πυρηνικών όπλων.
Την ημέρα που εξαφανίστηκε, η 54χρονη μητέρα διέγραψε όλα τα αρχεία από τα τηλέφωνά της και στη συνέχεια έφυγε από το σπίτι της για να πάει στη δουλειά της. Τότε, ενημέρωσε την οικογένειά της πως ξέχασε την ταυτότητά της και χρειάζεται να επιστρέψει στο σπίτι.
Δυστυχώς, δεν έφτασε ποτέ.
Η Κασίας είναι μία από τα 4 άτομα που έχουν εξαφανιστεί ή έχουν πεθάνει ξαφνικά τα τελευταία χρόνια και έχουν σχέση με αμυντικά και πυρηνικά προγράμματα των ΗΠΑ.