Το θέρμο αποχαιρετά τον Δημήτρη Παπασημάκη, που υπηρέτησε την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου. …
Το θέρμο αποχαιρετά τον Δημήτρη Παπασημάκη, που υπηρέτησε την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου. …