26
Το θέρμο αποχαιρετά τον Δημήτρη Παπασημάκη, που υπηρέτησε την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου.
Ο εκλιπών διακρίθηκε για την κοινωνική προσφορά και τη συμμετοχή του στα δρώμενα της περιοχής.
Η απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό σε όσους είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν και να συνεργαστούν μαζί του, τόσο στην αυτοδιοίκηση όσο και στην τοπική κοινωνία.