«Μπορεί να χάσουμε τον τυπικό τίτλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά θα είμαστε η ουσιαστική αντιπολίτευση»
Αποφασίσαμε ότι ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δε θα γίνει παράρτημα του Μαξίμου. Μπορεί να χάσουμε τον τυπικό τίτλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά θα είμαστε η ουσιαστική αντιπολίτευση, δήλωσε σήμερα σχολιάζοντας τις ραγδαίες εξελίξεις στο κόμμα και τη νέα διάσπαση, ο υποψήφιος πρόεδρος Απόστολος Γκλέτσος.
Για τους βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που θα τον ακολουθήσουν στο νέο κόμμα δήλωσε ότι «θα κριθούν από τον κόσμο».
«Από εδώ και πέρα τα πράγματα θα λειτουργούν με περισσότερη αυστηρότητα. Θα φτιάξουμε ένα καινούριο καταστατικό που δεν θα μπορεί να μπαίνει μέσα όποιος περνάει απέξω, βλέπει φως και λέει γεια σας θέλω να γίνω βουλευτής, να πάρω μια θέση στα όργανα και αν έχετε θέση, να γίνω και αρχηγός. Δεν θα γίνονται έτσι πια τα πράγματα».
«Τώρα θα βγάλουμε πρόεδρο συριζαίο» είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.