Στο «μικροσκόπιο» μπαίνουν οι ενέργειες της εταιρείας όπου ανήκει το πλοίο, που χθες, Τρίτη (05.08.25) προσάραξε σε ξέρα λίγο έξω από το λιμάνι στα Νέα Στύρα, τη στιγμή που εκτελούσε το δρομολόγιο προς την Αγία Μαρίνα, με αποτέλεσμα την απίστευτη ταλαιπωρία των 105 επιβατών του.

Εδώ και πάνω από 14 ώρες μετά το περιστατικό, το φέρι μποτ παραμένει κολλημένο στην ξέρα, με τις διαδικασίες ρυμούλκησής του να μην έχουν ξεκινήσει, ενώ το υπουργείο Ναυτιλίας κάνει λόγο για «σοβαρό ζήτημα ασφάλειας» αναφορικά αφενός με τις περιουσίες των πολιτών κι αφετέρου με την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Στο πλαίσιο αυτό, το υπουργείο στέλνει στον εισαγγελέα την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
«Το Υπουργείο ενημέρωσε τον αρμόδιο Εισαγγελέα για τη μη ανταπόκριση της πλοιοκτήτριας εταιρείας του επιβατηγού – δρομολογιακου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΑΒΟΥΝΙΩΤΙΣΣΑ» στις προβλεπόμενες ενέργειες αποκόλλησης και ναυαγιαίρεσης, παρότι έχουν ήδη παρέλθει περισσότερες από 14 ώρες από τη στιγμή του συμβάντος», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Την ίδια ώρα, από «κόσκινο» περνούν και οι κινήσεις του καπετάνιου του πλοίου και συγκεκριμένα η ελλιπής ενημέρωσή του προς το επιβατικό κοινό.
Αρκετοί επιβάτες του φέρι μποτ καταγγέλλουν από χθες πως ήταν… «στα τυφλά», αφού ούτε ο πλοίαρχος ούτε το πλήρωμα φρόντισαν να τους ενημερώσουν για την περιπέτεια που βίωναν.
«Από το καράβι μας έβγαλαν με σκάλα οικιακή, σιδερένια. Τραγικά πράγματα. Από τα μεγάφωνα δεν είπαν τίποτα, ούτε κουβέντα. Μία κυρία ήρθε από το μπαρ που δούλευε και μας είπε να κατεβάσουμε τα γυναικόπαιδα στο πάρκινγκ.
Για περισσότερες ειδήσεις, ακολουθήστε μας εδώ!
Για συνεχή ενημέρωση, πατήστε εδώ
