176
Την πίτα του πολιτικού του γραφείου έκοψε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ Ιάσονας Φωτήλας. Όπως ο ίδιος ανέφερε σε ανάρτησή του:
Ενώσαμε και φέτος τις ευχές μας για μια καινούργια χρονιά με υγεία, συντροφικότητα και αισιοδοξία.
Για το «μαζί» που δημιουργεί!
Για την Πάτρα και ολόκληρη την Αχαΐα.
Για όλους και όλες, στο δρόμο για το αύριο που θέλουμε.

